1177

Ursäkta att jag inte uppdaterat men har mått skit. Mår lite bättre i dag .

Som jag skrev i förra inlägget harjag vart skum, och i fredags bröt helvetet loss kort sagt.

Vad jag än åt/äter el drack/dricker fick/får jag inte behålla de. Nej inga kräkningar inte utan nr 2. Som vi säkert vet blir man ju HELT slut när det inte finns nått kvar i kroppen och man går på spar låga känns det som.
När jag skulle duscha i går vart jag så yr att jag va tvungen att hålla mig i duschstången för att inte trilla om kull.

Febern kommer och går . Kände mig så kass att jag ringde 1177 (sjukvårdsupplysningen) mest för vincents del så inte han blir lidande. Men de skulle inte gå över i bröstmjölken. Men vara extra noga med hand hygienen. (tur man har mycket handsprit hemma :)  ) och sen inte pussa och vara för nära han förutom närjag ammar han. hur lätt e det då?

Som tur e har man sveriges bästa och snällaste mamma som kom hit och umgicks med oss när dennis och svärfar var på bowligfest.
Tror i och för sig inte att hon klaga när hon gick gosa hur mycket som helst med Vincent ;)

Till saken hör att feber har jag säker inte haft på ja jag ljuger nog inte om jag säger 17 år. Blir jag sjuk då e det bara en sketen förkylning inget sånt här. I vissa fall kände jag mig som en 5åring igen orka knappt ens lyfta vincent pga av att jag inte hade styrka i armarna sen att jag va så yr att jag kunde tappa han. Tur Dennis tog han på morgonen och fixa dona med han..



I torsdags så fick lilleman sina 3 månaders sprutor fy vad lessen han blev. ont i mamma hjärtat. tur att dennis var med och höll i han hade nog inte fixat det själv.
Vägde gjordes han med 5840g och 60.2 cm lång.

Nej nu ska jag och mr Proviva Mango göra sällskap och se hur länge han vill stanna hos mig. ;)

Kram





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0