Ta bort

Har haft i tankarna länge att jag skulle ta bort insattsen på barnvagnen Vincent får nästan inte plats. senast han mätest var han 59 lång. Får se på onsdag hur mycket han växt sen sist :)

Men i dag fick jag tummen ur och fixade med vagnen. Får se om han gillar det blir ju mer att spralla på :)

I dag är ännu en dag av solsken och varmt väder :)

Jag och Vincent ska snart ner och fika med Josefine mys mys :)

I kväll stannar killarna hemma och jag cyklar och tränar lite :) Underbart med ute gympa och gratis e den med hihihi... Funderar på om man ska packa med badkläder och ta sig ett dopp efteråt. Får se vad jag känner för.. Har ju inte badat än hmm..


puss



Kommentarer
Fia

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vilket fint kort!! Vilka blåa ögon du har nu när du fått lite bränna!!!!!!!!!! Jättefint verkligen! Lilleman är ju givetvis sötare dock =)

2011-07-12 @ 19:44:55
URL: http://fantastiskafia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0