Mannen har semester

Hur gott som helst.

Vi alla 3 var ute och gick i dag innan damfotbollen började . Sa till Dennis känns nästan som om att han är pappa ledig igen. Mysigt att ha han hemma ... Skönt att han har semester nu :)

En kompis till oss va här i eftermidag och han frågade om inte det är tråkigt att va hemma ?

Tråkigt är det inte men jag är en person som är sjukt sällskapsjuk så det är väl lite därför vi är ute och går 2 gånger om dagen jag och vincent visst är det bra för han att få sova ute också.
Visst kan sakna att prata med en vuxen om man inte träffat någon anna på dagen innan dennis kommer hem från jobbet. Så när han väl kommer hem vill man ju prata enmassa men då är ju han trött efter jobbet och vill gärna slappa och vila . Helt förståeligt...
Men va som jag sa med man får ju underhålla sig men ska verkligen inte klaga , perfekt väder och årstid att gå hemma ju. Har en son som är snäll ok förutom när han gnäller och tycker synd om sig själv när han är totalt övertrött men vill inte sova. Är såååå glad att vi inte fick ett bran med kolik. :) Fy det hade jag inte pallat. Visst hade man väl det men hade nog vart jäkligt jobbigt för psyket....



Kärlek jag och lilleman....

Han är verkligen det bästa som hänt mig ♥ efter honom kommer mitt stora hjärta mannen min .





Ett "normalt" kort på mannen hihihi


Nu ska vi käka lite sen mys


Kramar


Kommentarer
Manderzzon

Så fin bild på dig och Vincent :)

2011-07-11 @ 10:51:20
URL: http://manderzzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0