Hmmm

Tack Fia och Monika för de fina kommentarerna :)

Sovit oroligt i natt. Vincent har sovit bra sov till 4:30 skönt men sen kunde jag inte sova.
Mådde illa, va hungrig så ner kl halv 6 och käka 2 mackor och dricka mjölk somnade jag om efter en stund.

Mådde konstigt i går med jätte törstig, yr och mådde illa men blev bra med mat.

Vet inte vad som händer i kroppen. Känner mig lite off hm..


Men så mycket fel kan det inte va för bäddat rent 3 sängar , satt på och hängt upp tvätt, fixat på vardagsrumsbordet som såg ut somhej kom och hjälp mig, dammsugit överallt, dammat, städat en av 2 toaletter.

Någon som känner som mig, när man gjort en rejäl storstädning så finns det inte mycket som slår en lång och skön dusch :) hihi

Vet inte om man kanske tänker förmycket på allt antagligen ;) Kommade dop . Där mat ska fixas, det ska dukas mm mm . Som tur e har mormor broderat in * Vincent 2011 * på klänningen och även tvättat den en andragång. Den har inte vart använd sen 1999. Vincent är den första som är född på 2000 talet som har kläningen yay :)

Snart kommer min svärfar Mats ner på besök :)

I kväll blir det lite käk hemma och kolla på damfotbollen.

I morn är det Kräftfestivalen som gäller. Ett roligt och gott evenemang :)

Så nu ska jag blåsa håret lite så man blir normal ;)

Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0