hej, jag måste hejda mig

Detta skulle kunna vart ett inlägg med, okey bara svordommar men jag hejda mig i sista stund...

För att komma till saken som är. För en månade sen så köpte Dennis en bil kanon med en kombi :)
Men i några dagar har vi hört ett konstigt ljud från bilen så Dennis blev rekomenderad att lämna in bilen på ett ställe typ en mil här ifrån. Kanon ju :)  Svårt att få tid i dessa semester tider..
Jag och vincent åkte dit och mötte Dennis i går och lämnade bilen .... Än är det bra :)

Innan ringde Dennis och frågade vad vi gjorde - Ja vi är ute och gå är snart hemma.
D - Ja blir lite sen de ringde från bilfirman.
Jag- har de hittat felet?
D-nja med min vanliga otur har de haft inbrott och de snodd fälgarna på vår bil !!!!!!!

Att jag inte blir förbannad!!!!

Visst allt går på försäkringen men va i hela friden är det för fel på människan i dag egentligen??

Är det inte dina saker låt de va då!!!

Morrrrrrr .....

Sen var det bara dennis bil som fick fälgarna snodda ingen annan stod hur många bilar som helst på den inhängnaden.

Vart är sverige på väg?




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0