1 X 3 meter

Varm varmt :)

i fredags var vi och jossan och mikael och käka på thairestaurangen och spealde minigolf. Hade jätte trevligt förutom att jag va skit dålig på golfen så kass brukar jag inte va.. vi skyller på banorna på Vallarna bättre banor på Skrea strand där kan man ju i alla fall få en spik.. hihhi

I går var det stadsloppet i stan var nere och kollade på alla duktiga löpare som sprang i värmen.

I dag är det varmt med gött gött..

Snart ska vi gå bort till mina föräldrar . I dag ska dopklänningen fixas blåa bandet ska i och den ska strykas, sen ska maten planeras, sola lite kanske jo det blir det :) bada lille man, grilla mumma :)

I dag ska vi även få vår hängsälg på framsidan uppdragen tar sån plats och drar till sig massa skit.. sen ska landet bort och plattor läggas men det får bli en annan dag. blommor i krukor i stället mkt bättre :) lättare att sköta med ..hihi hon gnäller över ett land på 1 X 3 meter hihihi .

får ta före och efter kort :)

Ja i morn börjar Dennis släkt komma ner :)

I morn kommer Jocke (bror) hans fru Elin och barnen Albin och Hugo.. De ska bo på Skrea Camping och tälta hoppas vi får bra väder som det e nu. :)

Nej nu ska jag och Vincent gå , dennis ska hjälpa Jimmy och dra upp trädet om en timma :)

Varmt varmt

kram kram





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0