v. 23 8dec-10

HEJ :)

Mår mkt lite bättre i dag. känner trycket mot ljumsken fortfarande men lugnare.

Va jätte trevlig mot mannen i går kväll NOT låg å små slumrade i soffan . kändes precis som när man va i v6-8 när man bara sov sov sov.

köpte för ett par veckor sedan mama´s tidning gravidbibel . I den står det väldigt bra om varje v .

För v 23 som jag precis gått in i står det :

DU: börjar bli svårt att sova , förutom konstiga drömmar är du kissnödig, får kramp i benen eller får jobbig hals bränna. Gravid inkontinensen börjar i liten skala om man hostar ev nyser eller lyfter nått tungt. Alltså fortsätt med knip övningarna !!

DIN BEBIS:26cm lång om barnet motförmodan skulle födas nu finns en liten chans till överlevnad.

JA ha då ska vi se : kramp o halsbränna hade jag i v 21-22 check . Jo nu i v 23 stämmer det med sömnen och drömmarna . ve och fasa. i bland känns dessa drömmarna som om att de är verkliga jätte hemskt. När jag vaknar upp mitt i natten kollar jag om det verkligen e min man som ligger där eller om jag har fel. Haft funderingar på att fråga han om han e arg på mig men inte gjort. ;) Har dock sagt att jag drömde att han va jätte arg på mig för jag pajat bilen (i drömmen) han bara titta på mig å gav mig en puss ;)  Men det e skumt haft så gott som samma dröm i 2 nätter i rad bara lite som förändras . får se om jag känner igen nattens dröm... men i alla fall check ;)

Ja just det hade funderingar på att ta fram våra tomtar i dag men en annan deckade i soffan . å vaknade upp en 30 min det bästa tv programmet Gray´s anatomi började bestämde mig för i kväll att sitta i soffan för att jag inte ska sova mig igenom det ;)  Nu börjar det snart igen .

Sov gott världen..

Å jo måste berätta Mannen kände för första gången en spark i söndags (andra advent) :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0