Min kärlek mitt hjärta. 12jan -11

Jag e så glad att jag har min karl.

Att han står ut med mig o mitt underbara gravid humör. För att inte tala om att man e trött alltid. (Som tur e har järnvärdet gått upp till 114 men inte bra ändå.  Blir att knapra järntabletter varje dag nu i stället för varannan.) Å han e söt å säger vila du en stund. :)  Bara hoppas att jag blir lite piggare snart, känner att man har dåligt samvete att man ligger däckad kl 20 i soffan å sover en timme . Känner att man vill va lite trevligare.

Att man som man å människa har en så stor förståelse att man som gravid e trött å har underbart humör ;) det beundrar jag.

Älskar dig mitt hjärta överallt du är det bästa som finns. Jag bara längtar tills vårt lilla liv kommer till oss...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0