Lugna sig ett par hekto. 11/11-10

Ja som sagt väntar vi barn och detta väntas i april .

Ska bli så kul, men jag känner att man inte riktigt fattar det riktigt att ett litet liv lever i min mage.

Vi var på ultraljud i går, första väldigt spännande tyckte jag iaf . Mannen får man inte mkt ut av. ;)

När jag gick på gymnasiet gick jag på barn och fritid och där läste vi om alla barnsjukdomar som finns och det e inte bra känner jag nu.. Har hur mycket tankar som helst flugit i huvet.  Bebisen kan ha Downsyndrom, sakna barn ben, fel på hjärta , lungor mm mm .....

Men barnmorskan lugnade mig på Ultraljudet hjärnan såg bra ut, bra huvudomfång, har 2 armar å 2 ben , lårbenet va bra, mm mm ja allt såg bra ut ..skönt att kunna lugna sig lite iaf.

Jag är en person som gärna vill ha koll på allt jag vet det går inte, ja lite knäpp e man ;)

Jag e gravid enligt barnmorskan i går i v 18+0 ... Mår jätte bra vad mer kan man önska.  :) hade lite illamånde i början men det av tog i v 12ca.  Nått jag måste ha varje dag som andra kallar de gravid craving är satsumas eller clementiner. sååå gott. Tur man inte inte har tvång på fet mat hua usch.

Nej får fortsätta i morgon måste vila lite ;)

Kram Susanne


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0