Avskyr. 21jan -11

kommentarerna : Oj vad stor du e nu, Oj vad du växer. mm mm.

Börjar bli rätt tjatigt när man hör den kommentaren hela tiden på jobbet. jag spyr snart.

Tro F.n att jag växer jag e gravid!!!!!!!

Men snäll som man e säger man - Ja man gör ju det, tack .

----------------------------------------------------------------------------------------------------

I går va jag ledig då va jag på akupunktur, träffade emme å nikki på en fika :)

Sen gick jag å beställde klipp tid :)

Väl hemma igen så blev det lite vila i 30min sen städa jag hela lägenheten. Tvättade en maskin med.

Sen åkte jag till en lokal gårdsbutik som har så fint kött. Så det blev köttfärs å grytbitar som följde med mig hem, tog även en veckohandling när jag ändå höll på.

Skönt när man har lite energi över ;)

Nej nu ska jag hänga upp maskinen tvätt som precis blev klar. sen laga mat innan man ska palla sig till jobbet.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0