Avlida av smärta. 29/12-10

Hej :)

Nu e jag ledig i 12 hela dagar underbart :) känner att jag ok vi (jag och mannen) behöver. har inte vart lång ledig sen i somras.

Blir att fira nyår i mannens hemstad Köping å träffa hans familj mys :)    Sen runt den 3-4 januari blir det en tur till Årstad Stockholm mannen ska spela bowling tävling där. Skönt å bo på hotell få frukost dukad :)

Sen tillbaka till Köping fick ledigt min egentliga jobb helg :) skönt slipper man stress träffa alla. Mannen har 7 syskon å man vill träffa alla.

Bebis/graviditeten: Börjar få tillbaka halsbrännan igen inte kul burr.. Sen det "värsta" e att kramperna i vaderna kommer titt som tätt på nätterna . man tror ju man ska avlida av smärta. Kramar hårt i madrassen spelar ingen roll om man flexar med foten eller om man slappnar av. men det försvinner på 4 min . men då e det långa .. :(    Upptäckte herr om dagen att min navel börjar "försvinna" inte mkt till navel kvar hihi... Lill vännen sparkar som han/hon ska ;)  Det e verkligen en häftig känsla lite pirr i bland å sen en spark. Tänk va konstigt när de inte e kvar...  Har funderingar på att gå på vatten gympa e det någon som gjort de??

Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0