Vinst


Mannen var i Nässjö och spelade en tävling i helgen .

Förra året vann han och han gjorde det igen :)

Han e så duktig mitt <3


Jag e ju sällskaps sjuk såd et e sjukt i bland. mennen åkte till nässjö i fredags så lilla jag åkte till föräldrarna å umgicks med dem å sov över där  :)
Pappa fyllde år i lördags men firades i fredags, då blev det god mat å trevligt sällskap i form av min faster + man å farbror å kusin .. alltid lika kul å träffa de.

Visst vi firade pappa på löragen med mat å fika lilla mormor kom förbi :)

Kvällen fick jag så snällt jobba. Har även jobbat i dag. min sista helg på såååå länge :)



Vi på vår förlovningsdag den 23 juli :)

kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0