20% rabatt


Gårdagen bestod av att min söta mamma kom hit, snäll som hon e så hjälpte hon mig att stor städa lägenheten :)

Sen kom min bror å hans tjej hit , de skulle disskutera min brors födelsedag som e i mars lillebror fyller 25. shit vad tiden går ;)

Sen åkte vi å kollade på tapeter o färg. de ska flytta in i en ny lgh å vi ska fixa vårt kök så kolla priser e ju inte fel.
Det bäst av allt tycker jag e att hos en lokal färghandlare så får vi som bor hos riksbyggen å hsb (min bror) får 20 % rabatt på färg å ett visst urval av tapeter Me like allot :)

I dag kommer 2 tjej kompisar hit å ena tjejens 2 ur gulliga killar på fika :) Så kladdkakmuffinsen e precis klara å bara står å väntar på dem :)

Ska snart pilla i mig lite mat med ;)

Kram kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0