Kallt uppvaknande


Vaknade med 10,5 minus ute, burr å så skulle man köra mannen till bowlinghallen. tur e så blåser det inte. utan solen lyser, kan det bli ännu en dag man känner sig glad :) hmm
Jo jag tro det faktiskt....

Dennis spelar en match i västervik kommer hem i kväll igen :)

Jag ska dra ner själv till hallen sen Pappa å min bror ska spela så man får ge dem lite stöd med :)

I kväll ska vi fira min minsta kusin på pappas sida som fyller 18 ja ni hörde rätt, shit vad stor hon e :)
Eller så e det att jag börjar bli gammal hihhi nej nej klart jag inte e det (förnekelse) hhihi..
Kommer ju fortfarande i håg hennes barndop. .

Nej nu får man göra nåttt vettigt... återkommer säkert senare i dag...

Kramkram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0