Sugen

Resten av min familj är och åker skidor , tanken va först att jag å mannen skulle med men när vi fick reda på att jag va gravid så fic vi tänka om , kanske inte e så smart om man skulle trilla.
Fast visst jag e lite av en fegis i backen men känner inte riktigt för att utmana ödet.

Känner mig riktigt sugen å avis att man inte får åka , kollar på alpint på tvn nu gör juinte tankarna bättre hihi ;) Har väl inte åkt på 3 år nu tror jag .

Eventuellt att vi åker med nästa år. visst att vi får dela på ett liftkort åka lite pulka men den lill* .

Den som väntar får se ...



Jag för ca 4-5årsen i stöten om jag inte minns fel..


kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0