I går

Träffade jag Josefin för en fika på Stålboms, tiden gick så himla fort trodde vi suttit en timme men nej hela tre timmar satt vi och pratade om våra krämpor ;) och en massa annat :)
Yes hon e oxå gravid o ska ha i maj.
Så gött å bara kunna snacka massa sen gick vi en vända på stan .. Alltid lika kul å träffa henne ..


Josefin å Lilian på en sommarfest för nått årsen..



Sen när Dennis kom hem från jobbet åkte vi till Carola min kusin för att hämta de saker vi får / köpa av dem.
Blev ;) en vagn Brio nova 06 i svart grön mkt fin., 2 spjälsängar, 2 st spjälsängsskydd, en maddrass, en amningskudde, en bärsele Baby björn, ett frotelakan, en maddrass till skötbordet, en jäkla massa bra tidningar (mama, gravid, vi föräldrar) kanon :) .. tror inte jag missat nått.
Helt underbart när man har familj man kan låna saker av de e guld värda...

Mitt kusinbarn Nathalie som e 3 år har väldigt svårt att förstå att bebisen inte kunde ligga i vagnen nu med en gång men vi fick förklara att den måste ligga i magen ett tag till sen kommer den att ligga i vagnen..
N- Men jag tänkte på en sak, när bebisen kommer då får jag komma å ut och gå med er Susanne ?
Jag- ja det e klart, då bestämmer vi att ni måste komma å hälsa på så går vi ut och gå.

Efter en stund står hon jämte mig när jag sitter vid bordet och tittar på mig och säger - tänkte på en sak va e bebisen?
säger jag- den ligger här inne i magen, du får känna på magen så kanske den vaknar.
N- tittar försiktigt lägger handen på magen nej den sover men magen e jätte hård.

Hon e så söt mitt lilla <3 mitt fadderbarn :)



Detta var från i sommras nu e hon lite större :)

Nej nu ska vi slå sönder ett par garderober å snart kommer fredrik o sandra med ett häst släp så ska allt vi åka å slänga en massa på tippen

Ha en bra Lördag kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0