Halmstad

I helgen va Dennis å spelade dubbelmatch i Mariestad på lördagen å i Eskilstuna på söndagen tyvärr gick det inte bra för dem de förlorade båda :(

Men i lördags spelade även min pappa borta så jag , min mamma å patric min lillebror till Halmstad.
Körde först till stenalyckan kollade biltema sen in till stan Halmstad , gick i lite affärer å käkade på Åhlens, var inne på HM och hittade 2 små söta mössor va något vi saknade till ♥.
Känns att man inte har samma uthållighet längre förr (innan man blev gravid) kunde jag gå i flera timmar å kolla i affärer , nu orkade man knappt gå i mer än 4 affärer :)

Efter vi vart inne i stan åkte vi ut till flygstaden å gick in på skopunkten. gillar den affären tag 3 betala för 2 :)

Tur va så hittade vi ett par skor var. jo iof hittade mamma 2 par men hon nöjde sig med 1 par (till pappas glädje, han tycker att jag å mamma har så många skor å väskor attt han inte förstår varför man ska köpa nya hihi karlar)
FÖrst hittade jag inget som föll mig i smaken men Patric ville att jag skulle prova ett par converce (inte rikigt min sko stil men visst kör till) Va man inte mäsrkte innan var att de e kilklack på dem med så lite bättre hållning ;) å inte helt platta




Sköna e dem med :) Finns även i grönt. men för mig blev det blå :)....

I går blev det en förmiddags promenix med mina föräldrar . Som sagt å skrivet går man ju inte jätte fort men som jag känner tur man orkar va ute å röra på sig iallafall, hellre lite än inget alls.... Fått för mig att man skaske orkar mer på förlossningen om man har lite mer uthållning, vem vet ;)

 

Nej nu ska jag hänga upp lite tvätt , dammsugningen e redan klar, hellre städa å fixa än att bara sitta å glo ;)

I eftermiddag blir det vattengympa för gravida på vårdcentralen hoppas det blir bra :)

kram kram








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0