Brämhults smoothie

Hittade jag på Gekås i dag. Har dok hittat det innan med men nu fanns min favo

Jordgubb/lime :) mumma... i vanliga affärer kostar vär den runt en 25 kr för en stor flaska men jag betalade 17 kr :)


 

Sen blev det lite sker till vårt lilla ♥

En 3pack body , vita byxor, en snuttefilt med nalle puh, borste/kam, manikyr sett, nässug å ett myggnät till vagnen. (fick dock ett med vagnen men det va ett hål i å vet inte om jag kan laga det .)

Sen lite annat plock.

Bilder kommer snart :)

Nu blir att vila benen lite.

Innan i dag träffade jag en kompis i stan för fika å sen gick vi stan å kikade.

Å sen åkte vi som sagt till Gekås så nu behöver lilla jag vila lite ;)

Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0