OK igen :)

Senaste dagarna, veckan har jag inte vart på topp..

Herr om dagen var jag o dennis och handlade fick stanna flera gånger mådde skit illa var svimfärdig , kände mig likadan när jag hjälpte min bror och städa ut deras lägenhet. Gjorde dock inte mkt ..

Så i förr går gick jag ner till MVC de tog blodtrycket och de va bra , dock lite blod i urinen.. Fick en tid i går igen och allt ser bra ut. Både med bebisen och mig. De va lite rädd att de kunde va havandeskapsförgiftning men nej inte de. Skönt i och för sig.
Som hon sa de e ju nära till förlossningen så inte konstigt att jag mår som jag gör.

Men i går em mådde jag bättre och i dag känner jag mig ok igen.

Idag ska jag försöka ta mig ner till stan å kolla lite . Måste komma här i från lite. Dennis fyller ju år på söndag :)


Å måste säga att jag har vart redig å packat min BB väska med gjorde det i tisdags...

kramkram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0