Ny dag..

Sovit så där men det e ju inget ovanligt den senaste tiden.
Har alltid vart en person som måste sova 8-9 timmar för att va människa. Men nu sover jag väl typ 6 timmar men då e jag i och för sig uppe 2-3 på toa oxå. Kroppen ställer väl in sig kan jag tro.

Men i går så gick vi och la oss vid 24 tänkte å gött kan ju sova/ligga i sängen i lugn och ro till 9-10.
Men nej våran granne börjar jobba på sin ute plats kl 8 ja du läste rätt 8 på en lördag va e det för fel på karln?? hade inte sagt nått om han börat vid 10 vi bor på pass tätt , eller om han hade bott på landet då kunde han ju börja kl 7 om han hade velat. morrrr....
Som tur e kunde dennis ligga kvar eller ja han ligger fortfarande han behöver sova och nu e han spelledig denna helgen med :)

Då får vi se vad denna dagen har att erbjuda. Än så länge är solen uppe och vind i seglet tyvärr men vad ska man göra .


Är det bara jag som tycker att dagarna går fort? För inte tala om veckorna och månaderna?

Tycker inte det va länge sen det va lördag. Men det är ju skönt att dagarna går fort.

Nu är det bara 4 dagar kvar till beräknat men man vet ju inte om man får gå över tiden eller inte det får tiden utvisa :)

Soliga kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0