Naken, rädd

och exposed.

Det e jag och Maria Montazami.

Som många vet när man ätr gravid samlar man på sig vatten i kroppen nu det sista benen och nu även fötterna svullnar när man går för mycket.
Men även mina händer e lite svullna så till den graden att jag inte kan ha på min älskade förlovningsring. Fick ta av den för ca 2 v då fingret stasade sig, dvs att jag blev väldigt svullen runt ringen och knappt fick av den. väl av och i halsband kring halsen så tog det 2 dar innan svullnaden gick ner igen. Man känner sig verkligen naken, rädd (för att man kanske inte tror att man e förlovad ) hihi , ja expoesd med :9

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sitter och små kollar på 101 sätt att åka ur en gameshow.

Då ser jag att Heavy e med.

Kommer ni ihåg tv programmet På rymmen har jag för mig det hette . Då var Hajlle och Heavy med . Gillade de killarna :)
Det va på tv4 och va 1998






Varför görs inte sånna program längre?


Kram










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0