Lite väl

Dyrt för en baddräkt??

Va inne på Englas Showroom och hon hade köpt en galet snygg baddräkt som jag med vill ha. Vill inte vistas detta året ev på stranden iförd bikini . inte när man fött barn i april inte fått bort fettet på magen och på köpet har jag svergies snyggaste bristningar . Nej tack på det.

Bild lånad från Engla.


Men känner tyvärr inte för att betala 995 kr för denna underbara skapelse...

Så tyvärr blir det väl ingen tid på stranden för min del med resten av falkenberg får bosätta mig på vår balkong el föräldrarnas gräsmatta....

Kram


Kommentarer
Fia

Ja det va lite saftigt för en baddräkt du, fast snygg va den!!!! Åh fy va tråkigt med bristningar, jag kommer ihåg att jag oljade in magen JÄTTEOFTA men det kanske inte hjälper?!? Jag kanske bara hade tur!! Du får jättegärna ligga här på min gräsmatta hela sommaren om du vill=) Kram

2011-04-07 @ 20:55:47
URL: http://fantastiskafia.blogspot.com
Suz

Ja nej kul e det inte men det har tydligen med hormonerna i kroppen att göra och att det är ärftligt om man får bristningar. men men..

AA tack slipper man gå så långt hihhi kram

2011-04-08 @ 08:44:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0