Kvinnor kan vi med!!!!!!

I går blev det promenaden jag tänkte i förr går.

Promenad ner till MVC för koll sen in en vända till stan i brist på annat.

Dennis slutade tidigare för vi skulle till Saab och koppla ur airbagen på passargerar sidan, undertiden de skulle göra det gick vi en vända på Fynda, hittade en svart väggklocka till köket. Skit snyggt blev det.

Väl tillbax på Saab fick vi reda på att det inte fanns en airbag. Nehe ok gött sparat pengar på det med hihi men tändningslåset va tunget att bytas, kärvar lite i bland när man ska starta bilen.
Så de ville veta nyckelnr så jag kollade i handsfacket och hittade pappret. Dennis fråga om jag kunde gå och fixa tid mm med killarna så off i go.
De tittade lite konstigt på mig och pappret - Ja nu får vi se om vi hittar nummret här då sa en av gubbarna.
jag- men det står där uppe i högrahörnet.!
han- hm ja... (kollade med en kollega) ( tittade på mig som om att man som kvinna inte skulle ha en aning, men ack så fel)
jag- det måste va det finns inget annat har kollat igenom hela pappret. Flera gånger.!?
han- hm *harkel* ja jo det stämmer men jag tar bara en kopia på pappret.
Sen fick jag tid och dag vi ska komma tillbax . tack och hej

Gick där i från med huvet högt och tänkte kvinnor kan faktiskt vi med!!!!!!!!

Va e det med män ibland? Bara för att som i detta fall handlar om bilar så ska kvinnor inte ha koll. Bara för man e höggravid kvinna så kan man veta oxå. Hur svårt e det att läsa ett sketet papper?? Sen finns det ju kvinnor som är mekaniker ...
Ja ni det tåls att tänkas på..








Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0