Kan livet bli mer underbarare?

Lille man sov mellan 22-03 i natt helt underbart känner mig nästan utsövd.

Men sen blev det lite mys efter lite mat och sov en stund till.

Kan livet bli mer underbarare?

Bor och lever med de 2 bästa killarna i hela världen. älskar er ♥

Solen skiner och termometern i köket som är i skuggan står på 11.9 grader innan kl ens vart 09:00..


I dag blir det att plocka lite me tvätten, mysa med killarna, gå påskpromenaden i Vinberg (hoppas jag får med mig mannen *blink*)
Sen kommer min kusin och hennes kille hit och säger hej .

Nej snart ska mannen ha lite magdroppar för sin onda mage. Hemska antibiotikan gör så han få magknip men tur han slutade med de i går så vi håller tummarna att det blir bättre. Sen lite mat på de :)


Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0