Kan inte finns någon som känner sig fräsch.....

Att man inte lär sig?

Vi e inte de som äte pizza ofta. Eller inte jag iaf har lite problem när det blir för fet mat min mage fixar inte det. Men i går så köpte vi hem de, gott när man väl äter de men sen.. Mår man bara illa och undrar varför tog jag en pizza ochinte en sallad.
Men lik förbaskat så hade jag lite kvar så den åt man upp nu å samma igen mår illa usch. Ja nu blir det inte pizza på ett tag och det med basta. PUNKT.

I dag är ju ingen vanlig dag det e ju Dennis födelsedag :) Mitt allt fyller 33 underbara år.
Just nu spelar han en tävling i Värnamo hoppas att det går bra :)


Har tvättat och strykt lite, torkat golven på nedre plan o fixat toan så det e bara övreplan kvar.

Sen e det kladdkaka som ska fixas. Dennis e inte så förtjust i gräddtårta.

Tur jag har lite tid på mig. Duschen ska ju besökas med hihi.

Kan inte finnas en människa som känner sig fräsch efter att ha städat i typ 1½ timme eller??

Nej nu har jag haft en pause i 45 min nu får jag göra nått .

Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0