Den som lever får se


Säger som min kompis sa innan "jag prisar människan som uppfann värmekudden"

jag- ja vad skulle man göra utan den?

Hon - Lipa .


Har få fruktansvärt ont i ryggslutet i kväll så jag vet inte vad.













Antar väl att de kan va förverkar.... Den som lever får se ;)


Hur i hela friden ska en första gångsföderska veta vad som e värkar och inte??


Jo stod någonstans att det känns som molande mensvärk eller tryck i ryggslutet.. Så förhoppningsvis kanske man inte får vännta hur länge som hest. Fast visst började kännas i måndags kväll ett par timmar sen försvann de och lite dant i går kväll och så i dag har jag mått piss rent ut sagt..
Mått illa, sett stjärnor när jag inte ens gjort nått, yr och inte kunnat äta så mycket, men blev bättre i kväll med matlusten men då kom smärtan i ryggen...
:)

Så vi får se om jag överlever natten mohahaha

Sov gott alla nu så kanske jag skriver i morn ;) *blink*

Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0