4 april 2011

Ännu en dag närmare tills vi får se vårt lilla ♥

helt sjukt vad tiden har gått fort....

Har bara 9 dagar kvar till beräknad förlossning :) Visst hoppas att jag inte går över tiden men ♥ kommer väl när han/hon e redo...

Längtar bara tills vi får hålla lilla knytet, bebis lukt e väl det goaste som finns :)

Känner att man e lyckligt lottad har en familj som oroar sig att jag får förtidigt de va så nervösa när dennis var i väg i helgen och pappa var oxå i väg då i skåne och spelade, mamma jobbade och min bror undrade om jag skulle få i helgen hur kommer vi till BB?? Jo ambulans om det skulle va så. Men nej.
Har vänner som messar och e lika nervös som en själv och undrar hur jag mår.
En gullig faster som också undrar hur man mår och många fler. Tack alla för ni finns hos oss :)


I dag är en underbar vårdag solenskiner ganska vindstilla vad jag kan se och kanske runt 6+ ute.

Funderar om jag ska ut och gå en runda kanske.....

Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0