Manuel Knight

Vi har vart på föreläsning nu i dag. En medarbetarskapsdag med sikt på morgondagen. Alltså vad som man tror kommer att hända . mm .mm.

Å en av förläsarna var just Manuel Knight. Sååå bra han va. å så rolig.
Han har ett bra kroppsspråk å en förmåga till att fånga sin publik på en skit kul sätt.
Jag skrattade så mkt att tårarna rann ögonvätskade sig så mkt att jag nästan tappade mina linser. Magkramp fick man me . herre gud. :)



Manuel Knight



Så får ni chans att se honom gå säger det det igen GÅ!

KRAM


Kommentarer
Fia

Åhh jag läste om han i tidningen idag! verkade riktigt rolig!!!

2010-11-05 @ 09:01:44
URL: http://fantastiskafia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0