Vi letar.....

Jag vet jag e dålig på att skriva.

Men nu e jag här iaf ;)

Förra vecka vart vi å kollade på ett hus i vinbergskyrkby, fint litet hus men behövde renovering BIGTIME å vi kände nej inte just nu. så vi kollar vidare.

Men Vi letar efter en 3:a el 4:a att hyra så länge . Så är det någon som vet någon/har något att hyra ut snälla hör av er!!!!!!!!!!!!!

Vi bor just nu i en 1:a visst det går bra men hade vart kul med nått större.

I dag e det akupunktur igen för lilla huvet hihi hoppas nått kan hjälpa det ;)

Idag känns det som om att det stormar ute blåser som F i vissa stunder.

Får se vad som händer mer idag...

Kram kram


Kommentarer
josefin

Hihi, ni kan ju ta min och Niklas lägenhet när vi flyttar, en trea ;)

2010-05-07 @ 14:17:09
suz

hiihihi jo visst. ;) ska ni flytta ?

2010-05-07 @ 15:19:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0