Byta golv

I går va mannen å spelade i Eksjö över dagen.

Jag va hemma hos mina föräldrar å kollade läget när de la golv på hela övervåningen. De e så duktiga. Det va verkligen ibehov av att byta golv. gammal plastmatta som inte de väl. hihi nej de va bara gammalt.

Jag hjälpte mamma å fixa pasta sallad med kassler sen fixade jag min lillebrors studentinbjudningskort. Lillskiten ;) tar studenten måndagen den 14juni.
Precis dagen efter Kizz konserten.

I går kväll var vi hemma hos mikael å satt o drack o tjötade massor. Jossan va ju klart med. Även Helena Katta å Janne.
Sen blev det utgång . lika kul å dansa de små lurviga i bland.

Å hör å häpna vi sov till 11:37 i dag helt sjukt det händer oss aldrig.

I dag blir det nog inte många knop men ska ner till Harrys i dag för att hämta min kofta som hade trillat ur min jacka .

Funderar även på om man skulle ta å äta en mjukglass :P


Ha en bra dag alles kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0