Hotellfrukost i Norrköping

Hej

jo då mitt huvud e lite bättre.

har vart på massage som funkar sådär men i torsas fick jag akupunktur. Gjorde inte ont att sätta i nålarna men ont som stryk å snurra på dem. detta skulle göras 2 ggr med ett mellan rum på ca 5 min.
Hon sa att gör det ont har hon satt de precis i det onda. ok .
Ska tillbax på skärtorsdagen hoppas det hjälper lite iaf.

Just nu sitter jag på ett hotellrum i Norrköping . Mannen å de andra killarn spelar 3 matcher.

Skönt som F att komma iväg tänka på lite annat å inte göra mkt. Äta hotellfrukost senare på dagen ta sig en cider om man vill. Å givetvis kolla på  bowling.
Tyvärr förlorade de sin första match men hoppa det går bättre i morn.

Svärfar e här med lika kul som vanligt att träffa han. Imorn kommer D´s bror Adam å hans tjej kul kul...

Nej nu blir det litte slapp innan man ska upp tidigt ja ca 7 å äta frukost för att senare åka till hallen för de börjar första matchen kl 9..

skriver mer i morn

kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0