Jag har :

Ja vet det va 3 veckorsedan sen sist.

Jag har :

* firat lillebror som fyllt 20 de gjorde vi på Liseberg. väldigt trevlig dag med familjen då själv klart Dennis å Jessika (ena broderns tjej) med räknade.

*Har firat Kusin Mikaels student den 4 juni.

* Vart på SATC premiären :D så bra den va filmen

* Vart med D , jossan å mikael i Malmö på Kizz konserten . skit bra va det. jäklar va de rockade hihi...

* Vart hos läkaren igen med min hemska huvudvärk , de tog prover å jag e frisk som en nötkärna tack för de :D då vet vi att de e jobbet som spökar i min lilla oroliga kropp.
Fick stränga order att antingen gå ner i tjänst, inte ta på mig så mycket att göra alltid , sen antingen söka mig ett nytt jobb....

*Firat min lillebror som tagit studenten Grattis bra jobbat.

*Kollar på Kronprinsessan Viktoria o Prins Daniels underbart vackra bröllop *snyft*

* Gått srand promenad med D å spelat minigolf som jag fick pisk på men mannen e så duktig på 18 hål fick han 29 därav 9 vart spik. .


Mitt i mellan allt detta så har jag jobbat, sovit ätit å vart på promenader med mina vänner.......

Nu tänkte jag att jag ska försöka lägga in lite kort på min data vilket jag inte gjort sen jag vet inte när. Alltså på tiden :D hihi

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0