Cape Heights

Idag har jag å en jobbar kompis suttit inne på kontoret å fixat å donat mest med datan. Å jag fixade lite med schemat med slut fix innan sommaren .

Sen hade vi möte lugnt å stillsamt utan chef (hon e på semester) kunna få ha ett möte om våra brukare för engångsskull.

I går fick jag ett ryck å cyklade 15km gött va det å rensa tankarna .

Nu har man precis gjort å käkat pannkakor vid tillagningen drack jag ett glas vit gött ;) fira att man e ledig i två dar..
http://www.primewine.se/dbimages/ro/products/6/607.jpggött vin detta :D  hihi..

Så då vet vi att det duger mer än väl på midsommar, lite sött  men gött att avnjuta.



I morgon ska jag träffa min sjukgymnas igen gör lite snack . sen träffa Emme å Nikki .






XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0