Älskar

Älskar mitt liv just nu.

Har en underbar kille som jag älskar över allt. Lika så med mina familj och mina vänner.

Semester har man snart med har bara 3 arbetspass kvar. sen e man ledig i 3 v.

Ska bli så skönt . Ska ju till Köping en vecka med :) kul å träffa alla igen.

Nått annat jag Älskar e hemligheter å överaskningar. Men sånt kan man ju inte avslöja eller hur?
Ni får inom snar framtid veta vad det hihii :D

Sen på lördag ska jag vara fadder till Underbara lilla Nikki :D Emelie (min bästa tjejkompis) o Dennis dotter ,
E så gla att jag fått denna äran.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vädret här nere e underbart soligt å fint...

ligger just nu as we speek på vår lilla gräs plätt. å skriver.



En liten bild från skrea strand. paradiset  i falkenberg :D


Kärlek till alla :D hihi kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0