Nervvrak

God morgon.

Nej tyvärr blev det ingen shopping... o jag ska berätta varför.

Visst vi ville hem. bil resan till värnamo gick bra, vi skulle stanna där vi en mack o sträcka på benen precis innan vi han parkera började vi känna att det luktade bränt ! O NO!

Efter kollat underhuven va det kunde vara så fick vi syn på att fläktremen vart av !!!!!!!!!!!!!!

Så som tur vet ju dennis vart saab verkstade ligger i värnamo. (han har bott där i ca 3 år) ... tack gode gud vart mikael o jossan med i egen bil så de boxerade oss till verkstaden.
Fy vad nervös ja va. Ja nervvrak. men det gick bra.
När det vart klart å nycklen till bilen lämnad , väskorna överflyttade åkte vi äntligen hem....

Vi vart hemma x antal timmar försent men som D sa tur att ingen skadad.

Dagen efter ringde han till verkstaden o hörde hur det gick o när han kunde hämta bilen men.
Ja men... vi trodde på en tusen lapp men ack det va nått med ac kopplingen som hade pajat me å då blev det inte billigt 7800. åt hellskotta....

.....

Nu när man väl e hemma vill man inte mkt kan jag säga . dvs jobba har vart såååå skönt att vara ledig.....
Väl på jobbet ok kaoset vill man bara hem igen...

Jag försöker tänka positivt men ibland går det bara inte.


wellwell

.....

Nu ska jag ta och fixa här hemma det ser ut som hej kom och hjälp mig .. blir ju lite så efter man vart i väg julklapparna fårn släkten e framme (ja de kom med bilen hem igår)
Tvättade i torsdags å gardinerna hänger på tork e nog torra nu ..

Sen måste jag handla har inte mkt till mat å pålägg i kylen...

..

Puss å hej min vän


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0