Hej mitt vinter land...

Vi kom upp den 30 dec till ett kallt Köping. Snön ligger vit på gator o torg kinderna fryser .
Här är ca 16 grader ..

Nyår vart vi först hos Marie (dennis styvmor) kl 13 å grillade korv , marchmellows drack the, skumpa och mummelmann.
Underbart med en halv meter snö , snöade gjorde det oxå. Grillade på en öppen eld på gården .

Sen bar bilen till Hägge och Nettan med familj.
Där vart även dennis bröder Jacke och Adam med familj med.
Alla hjälpte till med maten det va riktigt mysigt...

Till förrätt blev det räkcoktail. Å sen blev det hasselbacks potatis med fläskfile.

Sen diskade karlarna ( hur det nu gick behöver ju vi inte berätta) Fotnot vi fick diska om lite hihih...

Ha de en underbart trevligt nyår med många skratt , mkt lek med barnen å mkt kärlek från alla :D

När raketerna hade skjutits upp skumpan uppdruken så gick jag å la mig vart så jäkla trött.. (2.00)

vi delade rum med Adam, linda och ayan. kändes precis som om att man vart me i Bullerbyn (när de firade jul o sov över med madrasser på golvet mm)

Dagen efter vart seg men för min del har jag ju turen att inte bli bakis. eller jjag kanske vet när jag ska sluta vet inte viket som stämmer hihih.

Jag lovar att bilder kommer när jag kommer hem till min data...


Igår fyllde Nathalie hela 2 år grattis till dig. i dag fyller min mamma 48 år å lilla Nikki födes i dag .

I morn bär det av till Es stockholmo å bowligt så det står härliga till .... tur att Jossan följer med Mikael upp....

So long all puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0