Lång lista

Namn: Anna Susanne Emma Svensson

Piercingar: Nej (hål i öronen dock)

Tatueringar: Nej

Längd: 1,74

Skostorlek: 40-41

Hårfärg: Blond just nu ;)

Fräknar: Nej inte vad jag ser

 

Kär? Väldigt ♥

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, men hade gärna åkte till värmen

Tycker du att du är attraktiv? Klart ;) visst alla har väl sina bad days men ja.

Dricker du?
Vatten , mjölk , cider och vin

Röker du? Nej fy f-n

Vilket schampo använder du? Head and shoulders. Känns friskt

Vilken parfym använder du? CK in 2 u

Vad är du rädd för? Ormar, spindlar, döden

Gillar du att tvätta? Roligt e det väl inte men kul å få rena kläder

Gillar du berg- och dalbanor? Älskar de

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Hm länge sen , Tror det va Pojken i randig pjamas . hur bra som helst.

Filmen du köpte? Gudfadern boxen. Blev dum förklarad av min svåger för att jag inte sett dem . så jag får sätta mig en dag.

Låten du hörde: Basshunter - Angel in the night

Låten du laddade ner? hm e inte så haj på detta. så nopp ingen

Personen du ringde? Emelie

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Big bang theory

Person du tänkte på? Nathalie (mitt kusin barn, måste fixa en 2 års present till henne)

 

 

Favorit…

Låt: Du är allt med Sonja alden. I´m yours Jason Mraz mfl

Sak att göra: Mysa med <3, träffa vänner . mm

Sport: Fotboll , bowling

Dryck: Citron vatten

Kläder: jeans och ett linne ..

Film: Dirty Dancing

Bil: Sport: Subaru impresa .....

Serie: Big bang teory, Grays anatomy criminal minds mm

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Oh ja...

Gråtit över en flicka? Ja det har jag .

Ljugit för någon? Det har nog hänt.

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL?
Ja


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? 2

Hjärtan brustet på grund av dig? Ja tyvärr 1

Tjejer du kysst? 2

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? några stycken

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 10-11 ggr kanske

 

Senaste…

Boken du läste? Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer

Personen du fick e-mail av? Mäklaren

Personen du fick brev av? Det måste väl var jul kort om man inte tänker på räkningar

Personen du fick sms av? <3

Gången hela din familj åt middag tillsammans? oj sista helgen i november

Saken du köpte? Eyeliner från Isadora

 

 

Vad har du gjort idag? Duschat, haft en trevlig dag med Emelie och Nikki , lagat mat.

Brukar du svära mycket?
inte mkt men ibland om det inte går som jag vill. hihi

När stiger du upp på morgonen? 05:45 när jag jobbar.

Vad har du på dig? Jeans, Lila linne, grå stickad kofta , svart sockar.

Vad ska du göra ikväll? Laga matlådor , plocka lite här å bara slappa

Vad är du allergisk mot? Mjölkprodukter och för mkt fett i maten

Använder du hårspray? Ja ibland

Kan du stå på händer? Ja tror det va ett tagsen.

Håkan Hellström eller The Ark? Hmm föredrar ingen. The Ark

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? jo det går att äta

Är du glad nu? Ja det e jag :D

Var du glad igår? Ja mestadels

Vad dansar du till? Party musik hihi olika.

Stockholm är… ? sveriges huvudstad och ganska anonymt för min del var för 2 ggr.

Göteborg är… ? En fin och trevlig stor stad

Kan du sjunga? Nopp men gärna i duschen eller bilen.

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Usa, Italien, Fillipinerna mfl


Kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0