Kall vind...

Hej min vän..

Min helg började i torsdags em så skönt..

Veckan som gått var verkligen inte min vecka. Vart på jobbet varje dag som jag skulle. Men mådde verkligen inte bra. Väldig huvudvärk, ständigt illamående, trött i kroppen. ch i torsdags när jag kom på morgonen till jobbet så tog jag mitt blodsocker. Detta låg då på 4.8 lite lågt för att vara mig har även 45min innan ätit frukost.
..jag brukar ligga på 5.5 -6 .
Innan middags rasten då jag bara hade ätit min frukost och drukit en flaska vatten låg jag på 3.8 detta va lågt...

Åt middag vilade i soffan på jobbet sen möte med chefen.

När jag kom hem vid 15 tiden mådde jag bra. ok bättre. gick på husvivsning på fajans vid 17 tiden.


Konstigt nog har jag måt bra hela helgen. ..

Fredagen träffade jag Emelie oh Nikki givetvis Dennis med. Så underbart söt flika . efter lite mys så gick vi brudar ner tillstan å fikade med Åsa.

Kvällen vart bara lugn med mat o slapp i soffan.

Lördagen hör o häpna bestod av bowling. hihi.
Thommy spelade med farmalaget och de vann :D

Senare åkte vi hem till Familjen Thommy hade lite fest mkt trevligt. Fredrik och Sandra åkte med oss dit..
Skönt att bara sitta och tjöta och drika vin. Dennis vart dock nykter spelade på söndagen. När de unga skulle ner till stan åkte vi gamilngar hem ...
Väldigt skönt va det att komma hem i tid...

Söndagen spelade A-laget mot jocker från Götet. 
 Jag och mamma gick ner i det va väldigt kall vind burr tur man hade på sig termobyxorna..
Dennis spelade mkt bra Var näst bäst på 962.
För Pappa lilla gick det dock inte så bra spelade bara en serie men den gömmer vi under mattan  ;)

Patric spelade på söndags kvällen och vi orkade inte gå ner och kolla flåt :(
Men de vann så det jämnade utsig...

Vi firade Dennis bra spel med mat på Royal thai. gick ner och hem trevligt.... Inte att förglömma å gjorde A-laget klubbrekord..
bra jobbat..


Idag måndag vart jag ledig med underbart hihi.. gick upp vid 8.30 slä åt frukost duschade , bytte gardiner i köket. Innan jag träffade Josefin för en fika i stan ...
Alltid lika trevligt å få träffa varandra utanför jobbet... :D

Sen vart det en tur till banken.

Så precis tog jag ut en äppelpaj ur ugnen mmm bara längtar tills dennis kommer hem , få fika lite .
Va så länge sen ja gjorde en äppelpaj...

Nu är det Familjen annorlunda på tvn. Lika beundransvärt varje gång man kollar på dessa familjer som orkar...

So long lover

kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0