Vi borde få ett stort tack..

Säger bara vilken helg säger jag bara ...

Som du säkert förstår har jag jobbat hela helgen i detta snö oväder...

I Lördags jobbade jag dag. På natten hade det kommit 2 dm snö och hade Falkenbergs kommun skottat då? Nej just det...

Jag och Frida fick pölsa i snön i ca 1km med snö upp till knäna för att ge en söt liten dam insulin, väl inne i glommen körde vi fast mitt på en väg.

Vad gör vi inte för våra gamla.

Tycker verkligen vi och alla med oss som jobbar i hemtjänsten borde få ett väldigt stort tack för allt vi gör för våra gamla dessutom mkt bättre betalt . !!!

Halkade gjorde jag på köpet oxå . mina ben bara försvann under mig och jag damp ner på rumpan och min onda svanskota...
Tur att jag ska till strandhälsan på fredag å få lite massage på min rygg o hon skulle kolla min svanskota med....
Jag har ju som sagt ont som den när jag sitter förlänge. Hon skulle tro att mina koter i svanskotan har åkt ihop å klämt en nerv eller nått. vi får se.

I dag va det min sista tid hos tandläkaren för nu ska dit i oktober igen... underbart att va klar med allt..

Ja då får vi se vad som händer i dag på min lediga dag....

Kram Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0