Lista :D


Nämn något som gjorde dig glad igår: Mys med D

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov gott

Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade med Emelie i telefon

Det sista du sa högt: Hörs i kväll

 Det senaste någon sa till dig: Hejdå

 Vad har du druckit idag: Apelsin juice

Vad var det senaste du åt: Grov smörgås

Vad var det senaste du köpte: Vita tulpaner

Vad är det för väder hos dig nu: Grått

Vad gör dig glad just nu: Min sambo

Vad ska du göra härnäst: Fixa nått att äta

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad

Favoritgodis: Riesen chocklad

Kläder just nu: Stuprörsjeans, svart linne och en vit kofta

Sommarplaner: Kiss konsert , bara vara ledig

Hur många kuddar sover du med: En

Spelar du något instrument: Nej

Morgon eller nattmänniska: Morgon

Drömmer du mardrömmar: Ja ibland

Sover du tungt? Ibland men e lättväkt

Vad är viktigast för dig: Att må bra och kärlek

Är du kittlig: Ja

Snarkar du: Ja jag tror det mest när jag e förkyld

Stjärntecken: Lejon

Längtar du mest efter just nu: Sommarkvällar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0