Dommen är klar.......

Ja som vissa vet så var jag och D på varbergstingsrätt för 3 veckor sedan, pga att D blev misshandlad i maj av denna killen.

Fick dommen nu den 4 feb, han ska betala skadestånd till D på pinsamma 400 kr för skjortan som gick sönder...
Men sverda och värk o läkarbesök då? nej då.
Allt ogillades...

Men men,

Jag har med fått min "dom" det senaste har jag haft väldiga problem med huvudvärk. Tog mig i kragen i tidsdags förra veckan och gick till min läkare.
Som tur va det inte migrän som jag hade befarat . Det va spänningshuvudvärk som med största sannolighet var stress rellaterad.

Han gjorde en riktig undersökning på mig blev rikitgt förvånad.
Lyssnade verkligen på min situation. sen ....
Han gjorde en nevrologisk undersökning. dvs : kollade min känsel på hela kroppen, kollade reaktionen i knän och armbågar.
Kände på huvudet, jag fick så upp och blunda och sträka ut armarna o peta på näsan . stå med armarna rakt upp kolla balansen.
Han kollade öronen, ögonen. lyssande på hjärtat, kollade blodtrycket. Kände på mina axlar och hals , nacke..

Så han bad mig att ta kontakt med Strandhälsan för massage eller akupunktur. för att mjuka upp mina stela axlar o rygg..

Ska ringa dit i dag och prata med de....

Vid 11 ska jag till tandläkaren igen va konstigt va... Hoppas jag inte har många gånger kvar skönt iof att få de fina o bra....

Min kära pappa fyllde år i fredags han firade vi på kvällen . hade även köpt present till mitt gudbarn Nathalie som fyllt men inte träfffat de.
Hade hittat en AS snygg mjukskinsjacka från Kappahl hur fin som helst på  henne.... lägger upp bild på henne när mina föräldrar kommer hem från sin semester ...( de har bilder på sin kamera)

Kram kram


Kommentarer
fia

Gott att du tog tag i att gå till läkaren! Tror akupunktur eller massage kan hjälpa dig grymt mycket!!!

O ja PINSAMT, är ju ett väldigt lätt ord för den andra dommen! Man kan ju nästan tycka att det är "billigare" att faktiskt ge igen om man hamnar i den sitsen igen!! HERREGUD!

Hoppas han hittar en fin ny skjorta så domaren blir nöjd=)

Kram!

2010-02-08 @ 19:08:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0