Bengt Ek design

I går var dennis å spelade golf med några i bowling klubben :D
Han kom 4:a så då vann han denna snygga timern. från Bengt Ek design.



Bengt Ek Design dubbel timer 60/20 min aluminium
60 och 20 minuters timer. kanon smidigt :D

På kvällen så var vi på restaurang Stranden på skrea strand :D
God mat å trevligt sällskap blir det bättre ? nopp...



När dennis va i väg å spelade så var vi (mina föräldrar å jag) på 1 loppis å sen va vi på Brohjälpen med bara kollade hittade inget som passade oss....

Nu kommer snart mor min å hämtar mig vi ska åka å handla å fixa för visa fyller år i morn . usch nu blir man gammal med hihi hela 26 år . burr hihih...

kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0