Å jag vill !!!!!!

Nu e verkligen våren i lilla Falkenberg så underbart det e !! solen skiner. fåglarna kvittar å blommorna börjar slå ut :D

Nu kommer verkligen känslan att börja träna fotboll igen. å jag verkligen vill !!!!!!!

Men vet inte om jag ska börja i Vinberg igen för är höjde jag verkligen medelåldern bara av att titta på dem .... visst ja va inte där för att få vänner utan få träna fotboll å ha skoj..
Ja om man säger att den äldsta tjejen e 18 å yngsta e 14 tror jag om jag inte minns fel. De yngsta tjejerna tränade jag när de va 8-9 år. sååååå kul ja hade då :D

Jag har ångest, finns det ett lag som vill ta tag i gamla mig på snart 26år å intre så bra kondis? kanske ett korp lag *asg*

Fotboll e livet. å vill verkligen komma iform igen för skit ja va faktiskt i form för ja ca 11 årsen...


Denna vecka han mannen träningsfri vecka riktigt kul å ha han hemma lite med :D .

I går va vi på gekås. ja tyckte det va kul iaf hihhi mannen suckade lite hihi....

Nej nu står äppelpajen i ugnen . ska snart fixa lite mat . Vi blev så sugna på Lövbiff å pommes när vi handlade innan så det blir det i kväll...

I morn blir det att träffa Emme å Nikki *mys* ...

Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0