Vår sommar stuga

På min mammas sida har vi en sommar stuga som ligger ca 2 mil rätt in i skogen från Laholm....
Detta är alltså min morfars föräldrarhem som nu e vår sommarstuga .
Så lugnt och fridfullt hör trädens kronor blåsa, kossorna roma och grannens traktor köra vatten till djuren ...
kan det bli mysigare. tyvärr e man intem där allt för ofta .
Lite bilder kommer här .





Den nya köksbänken

vedspisen



Handfatat och bringare på utedasset


dasset nygjort sen nått år tillbax...



hagen mitt emot ...



inne i skogen har grannen satt upp en jätte gunga som dennis glatt provade...

Kramar Suz



Kommentarer
Fia

Åh så mysigt!!!

Det va som som det va igår som vi sprang runt där o lekte!! Kommer du ihåg när vi hade husvagnen me oss? Pappa satte grenar bakom öronen o rökte konstant för att få bort alla knott skratt

Sen kastade vi pil o jag vann aldrig=) mysigt

Kram!!

2009-09-13 @ 17:06:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0