Blommstervägar och stor förvirring ;)

Usch vad dålig uppdatering .. kan inte mer än att be om ursäkt haft mkt i helgen på jobbet jobbigt efter en 1 v. sjukdom men det gick bra.....

Började ju i skogstorp glommen gruppen i fredags (har jobbat i morup långås innan) man kände sig som en nybörjare igen.

Visst att jag kan jobbet men man ska ju veta vilka människor man har som brukare , veta vart de bor (*harkel* har tyvärr lite dåligt lokal sinne dock i början för att tillägga ; ) speciellt i skogstorp som har bara blommstervägar på hela om rådet. å det e ju inte bara en väg .. säger bara HJÄLP!), hur de vill ha hjälpen men det e roligt ändå då hinner man ju inte tröttna så fort...
Jo visst saknar jag Morup/långås men man kan ju alltid byta, men kul att få lära sig nått nytt .. :D

Idag hade vi sjuk stressig fram o tillbax på jobbet jobba över en timme.
Så jag och mamma kände oss väl behövda av en fika på Stålboms och gud så skönt det va att sätta sig ner och tjöta skit... :D

Nej nog om jobbet ....

I dag blir det tyvärr ingen träning känner mig inte rikigt ok att träna halsen e lite risig än...
Men blir nog en lite promenix senare ....

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0