Sensuell kvinna från...

Hej
Jo då jag ringde läkaren i går. Jo då han fick ringa upp mig för de ville inte ha dit mig de i ju rädda för all smitta ju ...
Han ringde tillbax och jag fick utskrivet host medicin och slemlösande brustabletter ...


host med.

Den slemlösande tab heter acetylcystein...

När jag skulle hämta ut detta på apoteket säger receptiarien Vet du hur du använder detta .
Ja det e brustabbleter. Det e oxå rätt komist jag brukar ge det till våra brukare på jobbet trodde aldrig jag skulle behöva dricka det men det hjälper lite iaf så det e ju bra :D

Läkarn sa även att jag inte ska jobba inte bra att smitta de gamla ..
Skulle ringa tillbax på tors om jag inte orkade jobba helgen så skulle han sjukskriva mig. :/

Ringde även chefen och sa som sagt att jag e sjuk.
Å när hon hörde hur ja lät kom hon med kommentaren.
: Du låter ju som en sensuell kvinna från en 30 tals porr film fatta att jag skratta ,hihiihi...

Visst att det har hjälpt lite men inte mkt kan jag säga .....
Det e tråkigt att va hemma när man inte vill...
Hör ni jag vill jobba?? hihi
Det e ju en annan sak att va hemma och ledig å frisk...
Jag missade ju tom träningen i går det ville jag verkligen inte men men ...
skriver säkert senare...

Kram på er



Kommentarer
Josse

:D Så chefen din visste hur sådana kvinnor lät på den tiden?!

2009-09-01 @ 22:22:13
Anonym

Hihi ja tydligen ;) hon har sina ideer

2009-09-02 @ 10:31:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0