Stackars älsklingen

Ja min natt va inte så rolig vid 5 snåret kunde inte sluta hosta . Gick även och tog host medicin den hjälpte efter en stund.
Men jag förpassade mig till soffan så han får lite space och försöka sova....

Det märktes att jag inte e helt ok än för när jag cyklade till Willys i går gick det bra men vägen hem iof blåste det. men gud va tungt helt skakis i benen....

Igår gjorde jag även lite mat.
Stekte kyckling i ugnen som blev mkt god. Hade på salt, chilipulver, grillkrydda, 5lökar(kryddan heter så) och även timjan.... mumms
Gjorde även egna klyftpotatisar med samma kryddor och det gick hem kan jag säga :D
Man kan om man vill...

Vi hjälptes även åt att städa i går vilket känns skönt haade nog inte orkat själv....

Ska nog bege mig ut i dag för att se vad jag orkar för jag ska ju förhoppningsvis jobba fre-sön....

I kväll ska mannen och resten av grabbarna till Värnamo och spela träningsmatch.... håller tummarna ...

De spelade mot de hemma i mån då gick det bra :D ja vet att jag inte skulle men jag va och kollade... och det va kul för jag fick träffa Anna så kul att få träffa henne igen :D

Nu ska jag äta lite frukost. 2 mackor och varmt honungsvatten....

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0