Första gången

Som vi alla i världen vet har tyvärr Patrick Swayze gått bort i dag efter 20 mån kämpande i sin cancer..
Fick reda på det när jag satt och åt frukost kl 6 å kollade på Nyheterna på TV4.. Kände hur det kröp på ryggen va lite lessen.

Han har gjort mkt bra men bäst e helt klart min älsklings film ever Dirty dancing.

Kom ihåg första gången jag såg Dirty dancing var när jag var 8 år iof 5 år efter den släpptes.
Satt hemma hos mina föräldrar med min kusin Carola kröp upp i soffan käka popcorn ..
Vi spelade in den på ett VHS band kom ja ihåg me.

Den var verkligen så bra som Carola sa att den var. Vilken tur att vi spelade in den. för de bandet gick mkt i några år tills jag vart 14 då hade jag kollat sönder VHS bandet..
Jag vart helt förstörd . Som tur var så gick den på tv igen efter någon månad å jag fick spelat in det igen. (ok de har inte gått sönder) hihi...




Alla kommer väl i håg denna scenen..








Det är hemskt vad cancer kan slita ner en stackars människa..... usch stackare...
Men nu slipper han lida mer ... men hela världen gråter....


kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0