Förnedrings Tv i sitt esse

Jo jag vet det e faktiskt så nu när Idol startade för en ca 15min sedan...

Lik förbaskt måste man se det...

Skratta åt
*alla sura kommentarer efter att de inte gått vidare
*hur usla vilka verkligen e.

Skäms
*över de som verkligen tror att de kan sjunga , så pinsamt att man tar kudden över ansiktet..
*över att vissa inte kan kontollera sin ilska, när 3 proffs sagt nej tack där e dörrn

Ler, blir glad,  blir förbryllad över
*de underbara människor som har en så vacker röst och att de inte förstår det..
*för de som går vidare.


Första tjejen ut hette Durna 16 år lite åå typ å herre gud ja men.... ni förstår hihhi
Hade en jätte fin röst sjung super fin...

En tjej kom precis ut i korsett och hatt å stumpebandshållare ......*asg* hahah fy vad kass ...

En invandrar killa ser ok ut , men till vårt förtret sjöng han som om att han va ledsen..
fick bara ett tack och hej ..


Va vad det ja sa förnedrings tv..


Herre gud jag kommer att soma med mag ont av allt skratt hihhihih....

puss


Kommentarer
Fia

Hon va riktigt snygg hon i underkläderna!!! Verkligen dra det till ytterligheterna, fy fan va jag skrattade!!!

Men det är som du säger, man sitter verkligen me kudden för ansiktet ibland!

Jag skäms me dom!!! =)

2009-09-10 @ 14:10:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0