Dålig stämmning


Mannen åkte i fredags till Jönköping för att spela en individuell tävlig.

Han åkte på fm när jag jobbade fick bara pussa på han innan jag stack till jobbet ...
När jag slutade vid 14 tiden va jag så glad att det va helg ...
 
E lite dålig stämmning på jobbet just nu.. Mkt som kommer förändras och det e inte många som gillar de .( de e rädda för förändring tror jag . men va fasen gör de det e ju bara bra)

Väl hemma slängde jag upp min vackra kropp asg i soffan för lite vila innan festen hos Millan som vi skulle börja 18.
Emelie kom hit tidigare kul :D Hon e så fin i sin mage man blir så avis Ja min kära vän e gravid i 6 mån. *mys*

Sen vandrade vi till Millan...

Hade jätte trevligt sen gick vi till Harrys och dansade rövarna av oss.... bland alla äkliga killar som glode usch men de skiter vi ju i hihihhihi...

Messade med D lite på kvällen sjuk va man kan sakna en person så mkt på bara en dag men skönt de att de va ömse sidigt. :D

Idag vakande ja vid 9:30 pallade mig ner till stan o glodde hitta fasen inget kul men det va ju inte nått nytt tyvärr...

Cyklade senare upp till Willys å blomsterlande å fyndade i stället :D Älskar blommor .
Köpte 2 mindre kryss bollar att ha inne mkt fint....

Men ska snart in i duschen tänkte jag mannen kommer hem senare i kväll det giclk inte så bra för han och mikael ..
Skönt att slippa sova sj en natt till ... visst e det nyttigt men väldigt ensamt sen e man lite mörk rädd me får för mig att jag hör massa ljud  att nån e utan för, tror att de e nån som bryter sig in.... ja vet mesigt....

Ne nu ska ja väl fixa här lite ... ska fixa baguetter me räkröra till D kommer hem

 

Puss my loves



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0